Support = hjälp?

Datum: 2008-06-19 Tid: 16:00:07

Hej och välkommen till Telia Suppport. Här behöver du inte knappa dig fram, utan kan enkelt beskriva Ert problem med ord. Vad gäller ärendet?
- Fel på bredbandet.
- Gäller det att du vill ha hjälp med att installera ditt bredband?
- Nej det är FEL på bredbandet
- Gäller det el-fel, var vänlig kontakta er el-leverantör.
- NEEEJ, det är fel på brebandsuppkopplingen!!!
- Gäller ärendet att Ni har problem med bredbanduppkopplingen?
- Ja, äntligen fattar du...
- Var vänlig dröj

25 minuter senare:

- Var vänlig dröj.

35 minuter senare:

- Ni är nu placerad i kö, var vänlig dröj

40 minuter senare:

Telefonluren slängs på med lite för stor kraft, vilket resulterar i att hela telefonpaketet dunsar i golvet med ett väldigt BRAK.

Jag älskar elektroniska fejkröster. Gärna i samband med support. Som ett litet plus i kanten så kollapsa hela vår telefonlinje. Det gick inte att ringa från. Eller till. Konstaterad fakta: vI var isolerade. Tack Telia.Tack supportassistenten.


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahahaha! Jag skrattar ENDAST åt din underbara beskrivning på problemet, i övrigt lider jag med dig. Ska vi spöa dem?

2008-06-19 @ 17:10:41
URL: http://lisabussqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0