Support = hjälp?
Hej och välkommen till Telia Suppport. Här behöver du inte knappa dig fram, utan kan enkelt beskriva Ert problem med ord. Vad gäller ärendet?
- Fel på bredbandet.
- Gäller det att du vill ha hjälp med att installera ditt bredband?
- Nej det är FEL på bredbandet
- Gäller det el-fel, var vänlig kontakta er el-leverantör.
- NEEEJ, det är fel på brebandsuppkopplingen!!!
- Gäller ärendet att Ni har problem med bredbanduppkopplingen?
- Ja, äntligen fattar du...
- Var vänlig dröj
25 minuter senare:
- Var vänlig dröj.
35 minuter senare:
- Ni är nu placerad i kö, var vänlig dröj
40 minuter senare:
Telefonluren slängs på med lite för stor kraft, vilket resulterar i att hela telefonpaketet dunsar i golvet med ett väldigt BRAK.
Jag älskar elektroniska fejkröster. Gärna i samband med support. Som ett litet plus i kanten så kollapsa hela vår telefonlinje. Det gick inte att ringa från. Eller till. Konstaterad fakta: vI var isolerade. Tack Telia.Tack supportassistenten.

hahahahaha! Jag skrattar ENDAST åt din underbara beskrivning på problemet, i övrigt lider jag med dig. Ska vi spöa dem?