Till min Lisa!!!

Datum: 2007-12-12 Tid: 16:22:58
Min allra go'aste löparpolare och nedtacklande lilla bulldoozer. På planen finns det ingen som rår på din snabbhet. Eller din styrka. Eller din vilja. Särskilt inte när du blandar alla tre, då vill man inte stå i vägen kan jag lova. Du har kolossalt rolig humor och får mig alltid på gott humör. Hur mörk och trist dagen än varit.

Jag är så himla glad att jag har träffat dig. Du är som en syster.

Jag ser fram emot nästa "förbränningsrunda" - den behövs kan jag lova ;) Men mest ser jag fram emot att få träffa dig.

Ha en alldeles underbar födelsedag och GRATTIS på 19-årsdagen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nwaaa jag blir ju våt i ögat!! ;) Va snäll du är!! Jaa som systrar är vi minst sagt! Tack för att jag får ha dig som min vän!!! Love

2007-12-13 @ 22:24:33
URL: http://lisabussqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0