Vatten över huvudet...?

Datum: 2007-12-12 Tid: 15:55:14
Okej. En blogg. Härligt tänkte jag. Skriva av sig lite tankar och funderingar. Reflektera lite liksom. Hmm, det ingick dock något mer. Nämligen en rejäl dos teknik. Har jag kanske tagit mig vatten över huvudet och borde fortsätta att skriva på ett gammalt hederligt kollegieblock med trasig pärm och med gamla söndertuggade blyertspennor som som måste vässas varannan minut?

Jag vet inte längre hur lång tid jag ägnat åt att försöka hitta de rätta knapparna för att fixa till så att sidan blir lite mer personlig. Lite mer jag om man säger så.

Jag är lost i cyber-space och kommer nog så att vara ett tag till. Kanske dags att anropa någon av mina två personliga datakonsulenter? Nja, inte än. Kan själv. 6-årstrots? Nej, 18-årstrots.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åååå va roligt! Äntligen nån mer som vill blogga!! :)

2007-12-13 @ 22:21:38
URL: http://lisabussqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0