¡en España!

Datum: 2008-04-09 Tid: 15:23:53
Ljumma vindar, monga sprok och massor av baguette med tomat och olivolja. Ja, so kan man sammanfatta mina forsta tolv timmar i detta medelhavsland. Spanien. Kom fram till Igualada, en stad utanfor Barcelona der vi bor, vid halv tre i natt. Efter lite drygt tre timmars somn var det dags att go opp igen. I skolan skulle vi vara klockan 8 och det var en bit att oka. Men men, sova kan jag gora i Sverige sen.

Inte visste jag att man som svensk var so beroende av sina kara sista bokstaver i alfabetet. Ja, ni ser ju. Bokstaver... Haha, detta loter ju heldumt nar man laser det!

Just nu ar det siesta som star pa dagordningen. Detta efter att precis ha atit lunch. Klockan tre. Ja, frukosten ats ju klockan elva om inte glaset med mjolk man fick innan vi akte till skolan reknas som frukost... Spannande matvanor har de iaf, haha.

Nu kanner jag for att ta en promenad och rora po doflasket lite.

¡tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha! å ä ö används tusan mer än man tror! :) Hoppas du får der superkul där borta nu, fortsätt att uppdatera här på bloggen så man hänger med lite av vad som häder ute i vida världen! Miss you! Kram Lisa

2008-04-09 @ 16:35:20
URL: http://lisabussqvist.blogg.se
Postat av: Caroline

Gött att du kommit fram ordentligt! Hoppas du får det super kul! vi kommer lätt att sakna dig i helgen!! Roa dig så gott du kan!!

2008-04-09 @ 17:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0