Uno dos tres

Datum: 2008-04-07 Tid: 22:43:56
Ett stort projekt. Att packa en resväska:

1. välj vad du ska ha med dig
2. lägg det i resväskan
3. stäng resväskan
4. ställ dig på vågen
5. få en chock över vad den visar
6. ta tag i väskan
7. väg dig igen
8. känn lättnaden när du vet att det inte bara är "din" vikt som syns
9. panika lite över att du ha typ 10 kg's övervikt
10. starta om på punkt 1.

Ingen har talat om för mig att det skulle vara så svårt...?!

Spanien är mindre än ett dygn bort. I better get ready.

Tjoohooo!!

¡Viva España!


Kommentarer
Postat av: Schmidt

Ha så skoj :)

2008-04-07 @ 22:59:47
Postat av: Lisa

Jag ser att du har samma "packaväskan" problem som jag.. knöla säger jag bara! ;) allt löser sej! Ha de så jätte kul nu!! kommer sakna dej! Love på vännen!

2008-04-07 @ 23:54:36
URL: http://lisabussqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0