Dagens I-landsproblem numero uno.

Datum: 2008-02-15 Tid: 14:32:04

Igår drog den sin sista suck. En liten skakning, ett starkt sken. Sedan. Inget mer. Siemens MC60 som varit mig trogen sedan sekelskiftet har gått i graven. Du har varit trogen. Rest in Peace.

Förresten, om jag tar med den till "antikrundan" så kan jag kanske få den värderad? Den platsar bland alla 1700-tals vaser, rokkokobyråer och annat. I promise.

Så, med detta lilla bortfall av en trogen anhängare kommer ett litet problem. Beslutsångesten. Vem ska få efterträda den käre MC60:in? Finns det en värdig ersättare? Jag vet inte. Det står nu i alla fall mellan en en Nokia och en Sony-Ericsson.
 


image15image16Någon som förstår sig på sådand här? En liten vägledning upskattas sannerligen!










                        Nu ska jag träna!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh noo! Im gonna miss him/her/it!!

2008-02-16 @ 11:54:22
URL: http://lisabussqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0