Hur?Vad?När? - Jag vet inte...

Datum: 2008-02-08 Tid: 16:09:12
Jag har tappat bort mitt liv. Livet i det lilla, svarta smidiga formatet, inbundet med sprialer i ena kanten. Min kalender!!! Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Tre dagar utan stenkoll på vad som komma skall - jag håller på att bryta ihop.

Burst out cryin'


Jag har massor som jag måste planera. Ett kommande utbyte till Spanien till exempel. Men, det kan jag inte för den jäkla kalendern är inte där den ska vara. Bredvid mig.

Detta utbyte ja... Resan till Spanien blir över den helgen som vi ska på träningsläger. Jag valde Spanien. Kan inte sluta fundera på om jag valde rätt. Gjorde jag det? Kanske hade kalendern kunnat svara på det. Då hade jag kunnat slå upp aktuell vecka och kollat och kollat, analyserat och analyserat om det är en bra vecka att åka på. Eller inte. Som ni märker står jag och min kalender varandra väldigt nära. Jag brukar tillbe den ibland och så. Typ.
image12

Om jag kommer ihåg rätt så är det ett hål i kalendern just nu. Det borde indikera på att jag ska ta mig ut och träna. Och se, det är precis vad jag ska göra! Lajsie and I will run in the dark, scary forest. With only the elks as company

Springspring!

Kommentarer
Postat av: Lisa

LINDA! Ha inte ångest över ditt val! Du gjorde rätt! Spanien vs. Danmark - behöver jag skriva mer??? Jag hade också problem med mitt val, men har insett att tre matcher ändå inte är så mkt om man jämför med mina resmål! :)

Tack för en fin löprunda också!! Men nästa gång ser vi till att det är ljust..så vi ser vägen och slipper fler halkningsolyckor!! :P haha. Ses imorgon min vän!!

2008-02-08 @ 19:10:32
URL: http://lisabussqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0