Me like studiedagar!

Datum: 2008-02-01 Tid: 09:57:23
Studiedag! Den som instiftade detta fenomen borde belönas med ett pris för Speciella Insater för Sveriges Unga, eller nåt. Me like!

Idag blir det till att dra med systeryster ut och veckohandla (att ta på mig det uppdraget var enda sättet för att lägga vantarna på bilen under dagen. Vi tänkte nämligen kombinera lite tråkig mathandling med desto roligare present- och klädhandlig!) Överby nästa!

Men först ska toaletten städas...







Hallå, är det sveriges husmoderförening som bloggar..? Haha, börjar ju undra.






Ska laga mat idag också för mina härliga fotbollsbrudar kommer till vår lya och hälsar på. Weei!



Handla.Städa.Laga mat. Ja, det är husmoderföreningen som bloggar. Det är bara att inse.


Tjing!
image10

Kommentarer
Postat av: Lisa

Guuu va roligt de är å läsa din blogg Linda! :) bara för inte jag själv har skrivit på länge så har jag samtidigt glömt bort att läsa alla andras! Nu ska det bli ändring på båda delarna! :) Ses ikväll!

2008-02-01 @ 16:15:37
URL: http://lisabussqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0