Vem fasiken har köpt hem choklad?!

Datum: 2008-02-11 Tid: 18:59:10
Den ligger där. I skåpet. Jävlas med mig. Ser så där härligt god ut. Frågan är om den inte till och med pratar med mig -  "ät mig, svälj mig". CHOKLADJÄVEL! Men jag ska ha kurage, jag ska vara nyttig. Det är ju bara måndag för sjutton. Hört talas om lördagsgodis?!

En liten bit kanske? För att göra kemiläsningen lite lättare? Hmm, nej kanske inte det. Dålig bortförklaring. För att det är gott då? Tja, det stämmer ju bättre. Men, NEJ!


image13
"

Drick ett glas vatten när du känner sötsuget komma, det hjälper"

Bullshit. Det hjälpte inte.

Tralllalalallaalallalallalalalalalaaa, ta bort fokus från objektet. TralallalalllalalALALLALA!

Kommentarer
Postat av: Soffifluff

Ibland undrar man varför folk inte kan gömma sina sötsaker under kudden? Eller åtminstone inte framför näsan på mig. Ska det vara så svårt...?

2008-02-12 @ 18:11:21
Postat av: Lisa

Känner igen det där enorma problemet!!!

2008-02-16 @ 11:47:14
URL: http://lisabussqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0