Hamsterhjulet snurrar och inte 17 går det att få stopp på

Datum: 2008-03-12 Tid: 23:12:12
Puh, Engelska C - rapport klarskriven Jag skickade till och med in den 57 minuter innan deadline!  Ja alltså, innan 24:00 skulle den vara inne och eftersom jag gillar att vara ute i god tid så panikskrev jag hela rapporten idag och skickade in den i gooood tid. Typ.

En du-behöver-inte-gå-till-skolan-dag imorgon. Studiedag. Men, det finns inte direkt brist på saker att sysselsätta sig med så jag skrev ihop ett litet schema över morgondagen. Märk väl, den s.k lediga morgondagen. Den böjar kl 06:15 och sträcker sig till 23:00. Tiden däremellan är fylld av...plugg. Fysik, projekt och spanska. Åh vad det är skönt att vara ledig!

Nej, det är bäst att jag borstar tänderna och sluter ögonen en stund. Om 7 timmar ska jag ju vakna igen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Linda, jag bli svettig av att läsa detta inlägg! Sloooow down please! ;)

2008-03-16 @ 22:01:27
URL: http://lisabussqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0