tuggummitänk

Datum: 2008-03-08 Tid: 16:32:05
Jag tuggar linnement. Ja, helt ärligt allstå. Eller tigerbalsam. Välj själv. Det är i alla fall vad detta förbaskade tuggumit smakar. Linement. Mumsi...

Hur tänkte de? "Hhmm, försäljningen går lite dåligt. Vi måste lansera en ny smak...vad sägs om....linementsmak?"

Hur äckligt den än är så får det mig i alla fall på väldigt gott humör. För även om smaken inte är den bästa så doftar det...mmm, grässäsong! Ett ömt lår, en sträckt vad, en taskig ljumske: linement.  - grässäsong!

"Vi lanserar ett tuggumi för abstinenssinna fotbollsspelare som kan intagas när tillgången på sport krymper till alldeles för låga nivåer."

Ja, så måste de ha tänkt. Wrigley's.

Jag tuggar vidare. Jag längtar vidare.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åååå jag vill smaka! :D

2008-03-08 @ 18:52:10
URL: http://lisabussqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0