Over and out!

Datum: 2008-05-22 Tid: 21:47:50
Skrivandet har haft sig en liten paus. Mitt liv har haft en liten paus. Men nu är det över. S L U T. The end.
Tackgodegudför det!


Jag har nu, i princip, tagit studenten. Inga mer prov. Inga mer inlämningar. Inga mer betyg. Har liks

om gått på sparlåga under hela maj, men nu är det slut på det. Nu kan äntligen livet rulla på som det gjort så trevligt i drygt 19 år, med just undantag för maj månad 2008. Som ett litet dimmigt minne i min redan dimmiga hjärna.

Avsparken att livet går back to basic bli en härlig sistaminutenresa till...KRETA! Lina och jag ska på ett litet äventyr tillsammans. Vart ska det sluta? Tja, vi vet ju inte än vart vi ska bo, haha...

Så en sista ovanlig vecka innan livet blir vanligt igen. Innan jag får fylla mitt liv med trevliga stunder på grönt gräs omgiven av Sveriges go'aste grönklädda brudar. Men som sagt, först KRETA.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅÅå! Sommaren är underbar!

2008-06-05 @ 15:59:38
URL: http://lisabussqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0