D'oh!

Datum: 2008-11-29 Tid: 17:20:55
Hej å hå
Så snabbt det kan gå
Att posten i helt fel bil lasta
Så kan det gå när man sig förhasta
Tyckte chaffisen va dum å dryg
Ja, ett riktigt jäkla fanstyg
Som bara på bryggan stod å snacka
medan jag i illfart postsäckarna packa
Funderade ett tag varför bilen var full i paket
Trångt som attan till mitt stora förtret
Svor och fräste en massa ord
Till slut var ändå packningen fullgjord
Nöjd och glad gick jag där ifrån bort
Å killen kom för att starta sin transport
Borta på mindre än sekunder två
Det var då som det hände som så
Den riktiga bilen anlände i väldig fart
Åh shit, är det inte underbart
Det visar sig nu att jag gjort en tabbe liten
Nämligen lassat hela jävla postskiten
I en bil som inte alls var den rätta
Hur ska nu detta fortsätta?
Meningen va att min post till Trollhättan skulle
Nu kan den lika gärna hamna i Skåne eller på Kinnekulle
Så skulle du nu inte få ditt brev på månda'
Skyll då på hon den blonda...

I did it. Again. Men va fasiken, bilarna ser ju likadana ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0