hatahatahatahata

Datum: 2008-11-13 Tid: 22:07:02

Jag är inne in en svacka. Mental jobbsvacka. Onda andar väntar på att få ta sig ut. Jag formligen...hatar hatar hatarhatarhatar hatar hatar hatar haaaatar HATAR. Hatar. Att jobba kväll. 10:00-18:40.

Svängde förbi (arena) fyrkanten där de grönklädda WIKdamerna hade fullt upp med att dra strumpor över benskydd och fixa frillan. Blev ju visst lättare att motivera sig till att jobba när man visste att alla andra skulle få ha kul å latja boll. Då tyckte jag synd om mig själv för ett tag. Vääldigt synd. Nästan lite snyftvarning. JAG HATAR ATT JOBBA KVÄLL!!!

Puh, nu känns det lite lättare. Skönt att spy lite galla. Dags att ladda om. Ja, för imorgon är det dags igen. Jobba kväll.
It sucks.



Men det finns, givetvis, massa bra saker också. Jättebra saker faktiskt! Imorgon blir det lite reunion med f.d NV3NVa's järmgäng - konstellationen SofiaLinaÅsaLindaHicksochSofia is back! Lina retirerar från Norrlands djupa skogar och Åsa lämnar Fyrisåns porlande bakom sig för att återigen få andas lite frisk vänersborgsluft. Kanske med en touch av Wargöns Alloys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0