En trasa och en mopp - humöret på topp!

Datum: 2008-11-16 Tid: 13:33:04
Oj, oj oj. Kungen ska inbjudas nästa och beskåda detta mästerverk; mitt rum! Som jag har städat. Och kors i plåten va rent det blev. Mattor och kuddar har piskats, golv har torkats och svetten har lackat. Jag känner mig som en husmor-light! Begick dock ett ynka litet misstag - vaket av musik.

Det blev radion. Funkar alltid. Men valet av station? Katastrof! Rix FM har strömmat ur högtalarna i timmarna tre och mina P3-vana öron har nästan skrumpnat ihop till odefinierbara skinnrussin. Hör jag Katy Perry's I Kissed a girl en gång till, då tror jag slutet är nära. Skulle efterförljande låt vara Per Gessles Silly Really. Ja, då knackar slutet absolut på dörren, kommer in och slänger en snara runt min hals och drar ner mig i avgrunden. Fast man får väl beundra Gessles fina självinsikt - han kan nog inte beskriva sin låt på ett bättre sätt. Den är verkligen SIIIIIIILLY  REALLYYYYYYYYY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0