2x NV3NVa

Datum: 2009-04-26 Tid: 04:30:13


Jag traffade min gamla klasskompis Tobbe i Cairns! Helt otroligt, stort roligt! Pinsamt att jag forst inte kande igen honom. Men han har ju faktiskt klippt haret. Mycket. 2 personer fran NV3NVa i Cairns. Vad ar oddsen?

Har kakar vi forresten gratismat. Nagot som de kor pa i Cairns. Pubarna delar ut sma broschyrer och sa far man gratis kak. De hoppas val pa att man ska kopa nagot att dricka. Men icke vi inte, har passar vi pa att spara pengar!
Gratis ar gott.  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej :) Först läste jag bara första meningen, och fatta inte vem tobbe du menade och jag tittade jättelänge på kortet, sen när det stod att han klippt sig så fatta jag vem det var.. Haha :) Tack för kortet :):) Jag saknar dig jättemkt!(L)

2009-04-27 @ 16:01:35
Postat av: Anonym

Hej goa rara du!!!

Idag fick jag ett fantastiskt vykort från Australien!!! Tack!!!!!!!!!......En sådan hälsning och man kan gå i pension och känna sig nöjd!!!



När du är hemma igen kan vi kanske ta en fika??



Sååå härligt att se dina bilder. Blir sugen på att resa! Fortsätt leva efter din devis!!!



Kramar Annsofie

2009-04-27 @ 21:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0