Karlek vid forsta ogonkastet

Datum: 2009-04-05 Tid: 03:22:23
Mormor. Mamma. Anna. Er storsta farhaga ar har med besannad. Jag ar kar. Totalt helhjartat in love. Det tog ca 2 timmar. Sen sa det klick. Malet for min karlek ar nagot varldsunikt. Stor. Bla. Och har miljontals fiskar som inneboende. Jag pratar givetvis om GREAT BARRIER REEF!



Igar gjorde vi en heldagsutflykt till Fitzroy Lagoon som ar den sydligaste delen av revet. Mindre turister (vi var den enda baten dar!) innebar ett fantastiskt klart vatten och massa, massa rev och fiskar att utforska alldeles for oss sjalva. Nemofiskar? Check. Dorisfiskar? Check. Rockor? Check. Havsskoldpaddor? Check. Sandra hade till och med turen att se en reef shark! Oj, jag kan inte riktigt finna ord till att beskriva allt som vi gjorde. Det var magnifikt. Magiskt nastan. Bilder kommer. Aven om vi inte tog sa manga. Hade fullt upp att snorkla.

Lev val kara lasare!

Kram Linda


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser helt underbart ut :)

2009-04-05 @ 13:54:14
Postat av: Åsa

Blir ännu mer avundsjuk när jag ser de här bilderna! Men unnar dig verkligen detta :) Idag har vi rott båt i Central Park, lite skillnad i naturupplevelse där ;)

2009-04-06 @ 03:49:37
URL: http://widarsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Linda!!!



ÅÅÅ vad underbart du verkar ha det...liite avis kan jag lova att jag blir. Posten e sig likt, paketen rullar in och lämnas ut, Cissi har fått barn btw, en liten kille. Ha det finfint!! simma lugnt Kramar Hanna

2009-04-06 @ 19:56:06
Postat av: Anonym

Hej vi ser att ni har det fantastiskt,vilka vackra bilder förstår att du är kär.Var rädda om er, har ni trevligt rese sällskap ?(inte tyskarna).DEnna helgen har det varit vår i stugan Krattor och städgrejor har vi gått loss med nu ska vi fira påsk där.Nils och Linn är hos oss två dagar, de undrar när du kommer hem.Imorgon blir det vattenpalatset det får duga,det finns ju inga fiskar att titta på.Nils och linn hälsar och vi skickar massor med kramar till våran älsklings tjej.

2009-04-06 @ 22:17:21
Postat av: Linda

Haha, Asa Central Park ar inte fy skam det heller. For de stackars NYborna vill saga ;) Och Hanna, skont att hora att posten rullar pa. Skont att jag ar borta sa att ingen skickar posten i fel bil? Fast till sommaren ar kaoset tillbaka, be aware :P Och halsa Cissi sa gott! Hoppas att allt ar bra med henne och pojken. Morfar, se upp for den roda rutschkanan. Eller ska jag saga, roda rutschkanan - se upp for morfar...



Lev val alla godingar!

2009-04-07 @ 11:44:43
Postat av: Ff-Fm.

Glad Påsk Gummor.

Hoppas allt väl.Vi skulle skickat en påskhälsning tidigare,men datorn har varit dum mot oss,lite hot om skrotning och en massa konstiga tryck så hoppa den igång.Just idag har vi ett underbart väder solsken och varmt.När åker ni till N.Z.? Du får gärna svara med en "turlista" kul vara uppdaterad.

Tänker på Er jämt.Påskbamsekramar.

Ff-Fm.

2009-04-11 @ 11:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0