Lite om var segling

Datum: 2009-04-24 Tid: 09:58:36


White Heaven Beach





Solen kom faktiskt. Vi fick harliga dagar. Sitta pa dacket under en stjarnklar himmel och bara vara. Bara prata. Underbart. Snorkla. Mysa.





Solen kikade faktiskt fram lite. Skont. Kanske tur att det inte var varmare anda. For natterna. Kors i platen. Att jag ens bestod av fast materia och inte hade overgatt i nagon konstig flytande massa efter de timmrnas forsok till somn. Sa varmt. Och stackars Sandra fick ligga langst in. Bastu ganger 100. Men det var en himla fin bat (du hade gillat den morfar!) och det ar alltid, alltid underbart att komma ut pa sjon.

Nar vagorna kluckar mot skrovet, da tanker jag pa mackor med rakost pa tub och morgondopp bland nackrosor.

Detta lilla aventyr utspelade sig alltsa utanfor den lilla staden Airlie Beach.

Kommentarer
Postat av: syster anna ska du veta!

WAAAAAAAAAPAAAAARAAAAFFAAAGGAAHAAJAADAASSAA!!!!



Satan vad mysigt det såg ut och gud vad skönt och underbart och jag vet inte vad! Jag blev väldigt avundsjuk på dig nu och jag vet vad vi ska göra någon gång i vårt liv linda! Vi ska ut och selga på de klarblåda havet!

2009-04-26 @ 21:23:11
Postat av: syster anna ska du veta!

WOW

2009-04-26 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0