Rodeo i Rocky

Datum: 2009-04-24 Tid: 09:50:59
Rodeo i Rockhampton. Denna testosteronfyllda upplevelse hamnar verkligen pa topplistan! Det var biff, ol och tjurar. Jag kande mig kanske inte jattehemma, men det var himla kul att fa uppleva. Showen gick av stapeln pa Great Western Hotel, ett riktigt kobojsarhak med rodeoarena pa baksidan. Det var yngre killar som tavlade. Hade nagot att gora med intagningar till universitetet vad jag fattade det som. Vissa laser till cicilekonomer. Andra blir rodeoryttare. Naval.











Detta var under paskhelgen, narmare bestamt pa paskafton och dagen till ara hade ett helt jattegang med knuttar hittat hit ocksa. kiltkladda knuttar. Visst passar jag val in lite? De var ratt coola.



Efter en hel rodeodag gick vi tillbaka till hostelet och lagade var alldeles egna paskmiddag. 3-ratters ska ni veta! Agghalvor med creme fraiche (hittar inte apostrofknappen pa detta tangentbord, ha overseende) och hackad rodlok, ugnsbakade morotter och potatis i ugn och till slut en underbart god, improviserad chokladmousse. Allt for 4 sma dollar. Det var en mysig kvall.



Kommentarer
Postat av: syster anna ska du veta!

MAHAHA!! Du passar verkligen in där ska du veta! JAg tror att du har hittat ditt rätta jag! :P



Puss på dig systra mi!

2009-04-26 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0