Whitsundays nasta

Datum: 2009-04-13 Tid: 02:57:20
2 timmar kvar tills baten lattar ankar. 2 timmar har vadret pa sig att ga fran molnigt och regnigt till det dar stralande solskenet som vi forestallt oss att Whitsunday ska bjuda pa. Maste bjuda pa! Vi som fixat och trixat med resplanen for att vanta ut ovadret fran soder och sa kommer detta. Vi maste ha dansat for mycket regndans. Eller for lite soldans. Buhhuu, men man ska inte klaga. Fast jag har sett fram emot detta sa lange, och sa blir det sahar... Nu blir det lite att jag malar fan pa vaggen, jag vet. Upp med humor och haka. Vadret ar kanske battre ute till havs?

Och har jag overlevt 2 veckors sporegn instangd i en 6-metersbat pa Vanern. Ja, forhoppningsvis klarar min halsa av aven ett seglingsaventyr pa den Australiensiska ostkusten.

Dags att dansa soldans.


Kram, Linda

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej! :)

Nu startar jag igång med något som heter "Konsekvens" Där du kan vara med och delta med utmaningar!



Läs mer vad de innebär på min blogg!

Kram

2009-04-13 @ 03:20:07
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: mamma

hel mitt hjätra!!! du ska se att det blir alldeles fantastiskt.kram .bort med alla negativa tankar ,nu tänker vi positivt

2009-04-13 @ 17:42:59
Postat av: Marina

Vill du ha chansen att bli veckans blogg? Isf lämna en kommentar i min blogg att du vill vara med! :)



http://marinaberglund.blogg.se/2009/april/en-ny-kategori-veckans-blogg.html#comment



Hoppas att du får ha en bra lördag! :)

2009-04-18 @ 12:41:39
URL: http://marinaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0