Sry!

Datum: 2009-02-09 Tid: 08:44:14
Det ar kackt med Australien och alla dess hostels. Det finns namligen en himla massa datorer utplacerade lite varstans i stan med gratis internet. Dessutom hanger det ut en liten trevlig USB-kabel i precis ratt storlek till Canonkameran. Bra! Vad som inte ar bra ar att det just nu inte gar att ladda upp nagra bilder via blgg.se. Dvs har... Men om ni ar nyfikna kan ni kolla in Sandras resedagbok. Sok pa sandrapandra01 sa hittar ni henne och kan klicka er vidare till alla vara kort. Kor hart!

G'bye
Linda

Kommentarer
Postat av: farmor farfar

kram.

Det är farmor som skriver.Fräckt av mig jag kan allt.Kul att du fick ut pengar.Här hemma är det glajdit på cyckelvägarna.Så njut.Men solen lyser fram till fem så dä så.Och nu är jag jätte trött i mitt pekfinger. Kram kram kram. Farmor.

2009-02-09 @ 17:31:07
Postat av: Mormor morfar

Hej.

Vi förstår att ni har det fint fantastiska bilder

Var rädda om er.

Kramar från oss

2009-02-09 @ 20:01:34
Postat av: linda

Farmor och mormor, ni har den nya tidens teknik-under! Jag ar stolt ;)

2009-02-10 @ 01:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0