Weather forecast

Datum: 2009-02-12 Tid: 00:53:10
G'day Sweden. Eller natt som det val ar hos er vid detta tillfalle. Jag hoppas att det gar bra for er alla som ihardigt pulsar pa i snon i era termobyxor  ;)  Men jag ska inte vara sa kaxig. Faktum ar att har ar ratt molnigt. Lite trist, aven om det inte alls ar kallt och solen faktiskt kikar fram med jamna mellanrum. Och som sagt, regnet ar valdigt valkommet har.

Weather for Sydney NSW, Australia  - Add to iGoogle
17°C Current: Mostly Cloudy
Wind: SW at 23 km/h
Humidity: 88% Thu
Chance of Rain
18°C | 16°C Fri
Chance of Rain
19°C | 17°C Sat
Rain
19°C | 18°C Sun
Rain
21°C | 19°C


Lite mulet vader gor detta till en utmarkt dag att utforska Sydney ytterligare! So off we go!

Kram, Linda

Kommentarer
Postat av: F,f-F,m

Kram Girls!

Tack för alla härliga inlägg på era bloggar,känns nästan som finns med Down Under.Hur är det med den stukade fossingen? Väl hoppas vi.En liten fråga från F.f.HUR ÄR KÄKET? Obs,jag frågade först hur fossingen kändes,sedan handlade det om mat.Har nog legat av mig.

Bamsekramar till Er båda.

F.f-F.m.

2009-02-12 @ 10:36:11
Postat av: Marina

Svar: Hej igen! :) Jag kan ändra färgerna, men jag har ju inga andra bilder att sätta in i din hedern. :/



Hoppas att du har det kul i Australien! xD

2009-02-12 @ 18:49:41
URL: http://marinaberglund.blogg.se/
Postat av: mamma

nu var det kramar från mamma igen. Vilka härliga kort ,här är det snö och svinkallt ,vi hörs

2009-02-12 @ 22:53:16
Postat av: lena

nu var det moster här igen, fattar inte ska jag inte kunna se mina kommentarer till dig?



hoppas allt är kanon?!



Kram lena

2009-02-13 @ 22:20:12
Postat av: Mormor morfar

Hjärtliga kramar från oss till er båda på alla hjärtans dag.Är alla hjärtans dag stort i australien? 11,8 minus strålande sol har vi idag.Ni får säkert snart varmt igen,var rädda om er.Det är roligt att kunna ha kontakt med er att mormor fixar detta.

2009-02-14 @ 09:57:54
Postat av: mamma

hej tjejer, en hälsning från tjocka släkten ,g mormor ,g morfar ,fm,ff,mm,mr, faster med familj o så vi många kramar

2009-02-14 @ 19:07:14
Postat av: Mormor morfar

hej vilka fina kort, vi ser att ni behöver inte svälta, träffar ni många svenska ungdomar? Vad kostar en dag (mat-logi)?Vi har det kallt sju minus. Kramar från oss.

2009-02-18 @ 09:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0