GNÅ!

Datum: 2009-01-01 Tid: 04:07:10

Gott Nytt År 2009 på er allesammans!

Jag firade in detta förhoppningarnas år med 6-rätters med mina hjärtan Cissi, Sofia och Lina, roliga lekar när Amanda och Co dök upp och slutligen dans, dans, dans! Det ömmar under fotsulorna, fast på ett rätt behagligt, pirrade sätt. Ömheten kommer ju från något så kul! :D Sista timman har dock ägnats åt städ - en mindre rolig sysselsättning, men ack så nödvändig. Nu har jag hållt igång i över 20 timmar, ska bli skönt att låta John Blund ta över.







Återigen, Gott Nytt År och passa nu på att göra 2009 till något alldeles speciellt, varje dag. Det är i alla fall mitt nyårslöfte!

Kram, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0