Frimärke? Klump? REK?

Datum: 2009-07-03 Tid: 16:29:48


Tillbaka igen! Ny sommar. Nytt distrikt. Har avklarat en veckas kombination av övning av nytt distrikt och familjeterapi. Typ. Eller familjetid. Pappa tid. Han ska gå på semester. Jag ska ta över. Vi två och en postbil. I en veckas tid. Måste säga att jag tycker vi varit duktiga. Nu dags för en helgs ledighet. Sedan dags att greppa kassalåda, brevbackar och starta den gula räserbilen och erövra de vänersnäsiska vägarna på egen hand.

I'm a lantbrevbärare! ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Kul att se dig igår, även fast det bara var en vinkning :P Självklart är ju du (och sisådär fem pers till som jag känner) ute när jag springer som långsammast! Pinsamt Haha. Det blev riktigt tungt där nere vid skräcklan faktiskt.. Anyhow.. vore kul att ses nån dag. Är borta nu en vecka på kusten men vi kanske kunde göra nåt när jag är hemma igen? :) Kramar

2009-07-04 @ 10:11:55
URL: http://emmai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0