Captura el dia

Datum: 2009-03-28 Tid: 01:52:00


Captura el dia. Carpe diem. Fanga dagen.

Vi vantar just pa att hoppa pa bussen till Rainbow Beach. En liten stad som ska vara det som Byron Bay en gang var. Mysigt. Laid back. Chill. Sedan ar det inte manga dagar kvar tills vi ska gora en av resans hojdpunker - resan till Fraser Island. Varldens storsta sando. Med fantastisk natur som vantar. En 3 dagar 2 natters-tur dar man far en 4hjulsdriven bil och sedan far man aka runt on bast man vill. Det finns inga vagar. Lite svart att bygga pa sand. En bil, ett talt och en liten vaska. Sedan far vi se vad dagarna kan erbjuda. Captura el dia.

Kommentarer
Postat av: Mormor Morfar

Hej på er kan ni hålla en plats till mej i bilen så kommer jag även till mormor jag litar pä dej för du har ju fått en god förarutbildning.

Stora kramar från Morfar.

2009-03-28 @ 19:05:47
Postat av: Mormor Morfar

Fånga dagen verkar ni göra.Tack för SMS alltid roligt höra från dej, vi har fortfarande kyligt väder en DM snö i tisdags,Vi ska åka till stugan i påsk,lite vårstädning behövs.Önskar er en trevlig resa med fyrhjulingen var RÄDDA om er.Om du kan så visst vill jag ha en hatt,Var ska jag sätta in pengar ? vet mamma? Kramar mormors Ä.T.Har du köpt ringen?

2009-03-28 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0