Coming next - Fraser Island

Datum: 2009-03-30 Tid: 12:12:21
Forbereder det sista infor resan till Fraser Island imorgon. Packa mycket i liten vaska. Myggmedel? Solkram? KAMERA? Check. Check. Check.  Lyckans ost om jag kan lyckas fa sadana har schnyggebilder, haha. Hoppas gar ju.



Haft lite kontakt med hemvarlden idag. Bast som jag haller pa att spendera pengar sa maste jag ju se till att jag tjanar nagra nar jag kommer hem. Sa det blev till att ringa och gladeligen tacka ja till sommarjobbet pa det kara postkontoret som jag blivit erbjuden. Eric svarade. "Jasa, du ar hemma nu?" "Haha, naa, jag star pa en strand i Hervey Bay" Ratt skont att kunna svara sa pa ett telefonsamatal kan jag lova :)

Jag tror jag ska kora lantbrevbaring pa Vanersnas. Yiiha!

Tidig sanggang for att forbereda sig pa upplevelsen att formodligen (las garanterat) leva med att ha sand o v e r a l l t. Overallt.

Vi hors vidare!
- Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänersnäs låter väl okej, då ses vi ju varje dag nästan i sommar.Ett helt fång med kramar M,M.

2009-03-30 @ 23:02:48
Postat av: Ff-Fm.

Hej Tjejer!

Kan inte vara fel,Fraiser Island har man läst om,paradisernas paradis. Sand mellan tårna vilka problem!!! Här har vi ylleludd mellan tårna,hur roligt är det?Från Gobetrotter till Lbb på Näs.Det är inga små steg du tar,lycka till med allt.

Nu är ni i Queensland byt nu ut VB mot XXXX.Svalkar gott i sanddynerna.

Bamsekramar. Tag väl vara på ER.

Ff-Fm.

2009-03-31 @ 12:59:37
Postat av: Reine

Jaså, sitta vid stugan och fika hela sommaren precis som farsan. Då får du nog lägga in några extra träningspass ;)

2009-04-02 @ 10:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0