Crikey!

Datum: 2009-03-29 Tid: 04:13:39
Jag ar verkligen inte nagot fan av djur i bur. Tavrtom. Har demonstrativt avstatt besok pa Boras djurpark och liknande de senaste...jag vet inte. Typ alltid. Trots detta kan jag nu lagga just ett besok av denna sort till min "been there, done that". Australia Zoo. Det kandes dock, och kanns fortfarande, som en helt ok sak att gora. Allra mest for att det ar valdigt tydligt att detta ar ett stallle som drivs med djurens framsta framfor ogonen. Och att Australia Zoo's existens fakstiskt paverkar djurlivet i Australien och varlden i ovrigt pa ett positvit satt ar ett faktum.

Vi hade en helspannande dag dar showen pa Crocoseum var nagot alldeles extra. Denna show som den smatt legendariske Steve Irwin skulle ha hallt i. Men omstandigheterna gor att han nu mer har lite svart for detta. Dagens lardom? Saltvattenskrokodiler, eller Salties, ar stora. Jattestora.






Lite relaxing med vara polers das kangaroos!

Kommentarer
Postat av: Mormor Morfar

Vad härligt att komma så nära djuren,det syns att du trivs linda.kramar M,M.

2009-03-29 @ 22:02:25
Postat av: Mormor Morfar

Hur har Sandra det med kärleken?

2009-03-29 @ 22:04:27
Postat av: Amanda

Åh vilka bilder, ser helt underbart ut! :D

2009-03-31 @ 18:03:25
Postat av: Linda

SV mormor & morfar: Oh ja, jag och Mr Kangaroo ar bara SA tajta. Han fick mitt nummer. Hoppas pa att han ska ringa ;)

2009-04-07 @ 11:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0