My Jewel

Datum: 2009-03-13 Tid: 10:09:45

Forsta dagen tillbringade vi genom att...inte gora sa mycket. Vi anvande tiden till att gora oss hemmastadda och lara kanna varandra. Vi fick aven prova pa den heliga kobojsarkonsten whip cracking. Skitsvart! Haha, jag snartade mig sjalv pa orat, rumpan, benen, armen... Aj. Men till slut kom det ett litet, litet ljud som liknade ett pang. Det ar namligen sa det ska lata. PAAANG!!! Typ som nar Hilton gor det. Later som pistolskott, fast det visar sig vara en...piska. Snopet. Vi kampade med en piska. Han korde pa dubbla. Som sagt - en del att lara. BBQ pa kvallen, gott!

Andra dagen fick vi vara hastar tilldelade oss. Jag och Jewels kom att utgora det fruktade paret for kommande dagar. Inte fruktade for att vi red fantastiskt fort over vida angar, eller for att vi var otroligt bra pa att driva boskap eller gora konster. Nej, Jewels var fruktad darfor att hon var, lat saga, lite vresig. Gillade inte riktigt andra hastars narvaro. Men vi gillade varandra. Och fick fina dagar tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad roligt ni verkar ha det!! sjukt fin natur coolt att uppleva det annars är det sånt man "bara ser på bild" ;) ta hand om dig nu!!

2009-03-15 @ 09:53:01
Postat av: Anonym

glömde skriva att det är från Tone Kusin Vitamin ;)

2009-03-15 @ 09:53:57
Postat av: Mormor Morfar

vAD SNYGG DU ÄR I HATTEN VÄNNEN MIN, ANNARS OCKSÅ FÖRSTÅS MORMOR

2009-03-15 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0