No more pictures...?

Datum: 2009-03-18 Tid: 08:20:36
Buhu. Jag saknar min kamera. Jag saknar att ta bilder. Jag saknar att kunna dela med mig av mina bilder. Min kamera ar kaputt. Nagot vajsing med objektivet. Det vill inte stanga sig. Sa det blir val till att kopa en ny. Pengarna rullar. Oh ja, haha. Men det hor val till. AUD star nu i 5.9 SEK. Det ar illa. Nar vi akte stod den i 5.5.




Nu ska det bli gott med mat! Magen kurrar efter en harlig dag som startade med megapromenaden langsmed hela Cape Byron, sedan till Australiens ostligaste punkt (hell yeah ;)), mot nagot beromd fyr och sedan tillbaka genom vandringsleden i regnskogen. Puh. Det var skont med ett dopp i havet sen kan jag lova! Och pa stranden blev vi sedan kvar. Sweet, dude.



Kram, Linda

Kommentarer
Postat av: F,f-F,m

Hi tjejer.

Vildmarksliv,måste passa frk. Norrman!

Visst är det härligt att i ett så konservativt land(iallafall min upfattning,Ff)ryms så mycket nybyggaranda,härlig kontrast.

Så ta en"VB" kisa mot solen,dra vidare!!

En massa såna där Bamse,du vet!!

Ff-Fm.

2009-03-18 @ 13:21:01
Postat av: Åsa

Den trasiga kameran måste vara en katastrof för dig! Det är ju halva ditt liv ;)

Hoppas det löser sig med en ny. Ni verkar ha de bra där nere, hoppas det fortsätter så!

Nu har jag faktiskt bestämt mig för att försöka uppdatera min blogg lite bättre.

Ta hand om dig!

2009-03-19 @ 16:43:34
URL: http://widarsson.blogg.se/
Postat av: F,f-F,m

Hej.

Stor kram.Pekfingret är på gång, pust vad många tangeter, men att få prata med dig är värt krampen. Tänker mycket på dig och läser din blogg mycket du får vara med om.

Stor kram igen Farmor.



2009-03-20 @ 10:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0