verksamma substanser en måndagskväll

Datum: 2009-10-12 Tid: 20:22:09
AAADRENALIIIIIN! (Nej, det är inte en dalslänning som skriker) Jisses, det var länge sedan jag kände mig såhär pepp, såhär nöjd - såhär lycklig! Kunskapen om vilken underbar, positiv inverkan på den mentala biten av livet som träning har, ja den hade nog gått i ide. Eller skyfflats undan bland hyperbler, induktionsantagande och permutationer. Varför har jag gjort detta mot mig själv? Jag har skippat träning till förmån för kludd i kollegieblocket, hoppat löprundan till förmån för tragglande av logaritmlagar. Varför? Jag är väl en korkad person. Fast just nu är jag en korkad, tentaångestfylld och, paradoxalt nog, väldigt lycklg sådan.

Mitt i allt är det inte utan att det kommer en liten tanke till de grönklädda där hemma. Alla de som just nu upplever en inte allt för angenäm situation, just som segerruset från årets vinst ska vara som störst. En situation skapad av någons dumhet. Någons idioti. Någons brist på känsla för rätt och fel.

Men de är starka. De är bäst. Så inte ska en fluglort som detta väl påverka? Nej, det tror jag väl aldrig. Keep on moving!

Dags för dusch.



Om två dagar är det tenta. Fy fan.




Just nu verksam substans - adrenalin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0