Home is where my heart is

Datum: 2009-10-04 Tid: 18:24:54

Regnet öser. Vädret är grått. Tråkigt, iskallt superblött grått. Hösten har klampat in med stormsteg, och lika kallt som det var ute, lika kall kände jag mig inuti. Men ett mammibesök, ett mormorsamtal och ett Lisasamtal senare så känns allt väldigt mycket bättre. Nu är det jag, Calculus och lite Lindtchoklad som ska kompanjera tillsammans ikväll. Bit ihop och kör hårt.



Bild som egentligen borde förses med censur, haha. Vi är schnygga!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh Linda! <3 vilken härlig känsla jag fick när jag fick se denna vackra bild!! Jag saknar dig!!!!!

2009-10-05 @ 22:13:55
URL: http://lisabussqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0