La familia

Datum: 2009-10-24 Tid: 09:32:03

Jag känner mig som tio år igen och som om det vore kvällen innan julafton. Det är dock inte riktigt sanningen, jag är dubbelt så gammal och det är morgonen till den 24 oktober, inte december... Det är vetskapet om att resterande 75% av min lilla familj sitter i en bil på väg till mig som slår dillor i skallen på mig. Just nu på väg till Uppsala. Just nu på väg till Sernanders väg tre. Just nu hem till mig. Det är nästan som julafton. Det är en månad och tio dagar sedan jag träffade dem sist. Inte överdrivet längesedan, men tillräckligt för att saknaden ska vara stor. 11:00 beräknas de intaga uppsalamark. Snart så.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0