Färdignollad

Datum: 2009-09-05 Tid: 04:02:00
03:53. Morgon eller natt? Definitionsfråga. Jag har ju inte gått och lagt mig än, så du borde det kanske rimligtvis vara natten. Hur som.

Det är med ömma dansfötter, massa, massa roliga upplevelser och - kanske framförallt - nuvunna vänskaper som ja nu sitter här vid datorn och filosoferar lite. Steget från Recce till "äkta" student är nu taget. Allvaret ska snart dra igång och jag tror inte att jag hade kunnat få en bättre start. Underbar klass, spännande ämnen och en helt otroligt stimulerande studiemiljö. Två fantastiska nollningsveckor - starten på kommande fem år?

Jag är taggad!


Kram och sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0