Morgonanalys från översta korridoren på Sernanders väg 3

Datum: 2009-09-30 Tid: 09:16:36
En solig och fin morgon. Kommer ut i köket. Det är sådär lite lagom stökigt. Tar som vanligt fram disktrasan för lite avtorkning av diverse olika matrester från diskbänken. Lugnt och skönt. Sätter på radion. Rix Morgon Zoo är sådär äckligt morgonpigga. Byter till P3. Pling! Gröten är klar. Hämtar den från mikron. Ett knirr hörs från dörren. Oj, jag är visst inte ensam uppe i denna tidiga morgonstund. En av kinserna kommer in. Säger god morgon. Grymt till svar. Jaha, som vanligt. Han går med resoluta steg fram till sitt skafferiskåp. Tar fram paketet med Frosties. Häller upp en rejäl hög i den största av djupa tallrikar vi har. På med mjölk. 2 liter, minst. Sen. Tar hela tallriken och stoppar in den i mikron! Jag slänger ett öga på displayen. 2 minuter på full effekt. Minutrarna går. Ännu ett pling. Han tar ut sin tallrik. Med mikrade Frosties och kokande mjölk. Sätter igång och börjar äta.

Ljudet från den aktiviteten är en annan spännande historia. Sluuuurp.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj, här händer det grejer. Kul med uppdatering!!! Och du verkar ha det bra. Jag har gjort några tappra försök att uppdatera min blogg men det är jäkla mobila internet är så segt ibland så då kan man inte lägga uppp bilder :S Blir sjukt förbannad varje gång jag ser 3s reklam på vi om mobilt bredband ;)

2009-09-30 @ 21:46:34
URL: http://widarsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

varma frosties, kanske värt att testa?!! :D

2009-10-01 @ 21:38:16
URL: http://euforideux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0