Mycket papper och lite nytta

Datum: 2009-09-28 Tid: 12:52:42



Vi har spenderat en studiebesöksdag vid Hallstavik Pappersbruk (Holmen AB) Så nu vet jag hur det skulle ha kunnat gå till en eventuell industri som vi skulle ha kunnat ha kvar hemma i Vargön. Jag ställde för övrigt lite frågor om nedläggningen av bruket i Vargön. Det var inte direkt populärt.

Studiebesöket var förövrigt av det extremt tråkiga slaget, även om vi var synbart überschnygga i lysmaskväst och gröna plasthjälmar.



                                                                    Europa                                    Sverige


Jag kunde inte låta bli. Var tvungen att nudda. Lite, liiite. Så kan jag skriva Europabesök i dagboken för denna dag också. Inte bara tråk-Hallstavik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0