Vad väntar bakom kröken?

Datum: 2010-08-26 Tid: 22:22:38
Pirr i magen för att möta det nya; den nya hösten och de nya utmaningarna. Klump i magen för att lämna det gamla, det vana. Det trygga. Det är dags att lägga i höst-växeln. Först ut är prisudelningen imorgon 15:30 på Pernod Ricards huvudkontor på Liljeholmen i Stockholm. I inbjudan nämns ord som exklusiv, fåtal platser kvar, och fin merit för framtiden. Vad gör jag där? Känner mig som kusinen från landet. Va sa en egentligen göööra i Stockhölm? Lite så. Men det ska bli superspännande, inte tu tal om saken. Tur att jag har Anna. Hon är ju från självaste Tyresö. När jag var där och hälsade på så forstod inte folk vad jag sa. Så Anna får nog sköta snacket. Jag kan stå bredvid och nicka. Det är jag bra på. Övade lite på matchen idag faktiskt.

Har fortfarande packningsbestyr. Blir liksom aldrig klar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0