Min 19:e juni

Datum: 2010-06-19 Tid: 23:49:54

Dagen börjar lida mot sitt slut och det är med lite lätt degiga ben som jag sitter i köket med katten. Och gör. Ingenting. Ser fram emot att få gå och lägga mig. Att de degiga benen ska få ligga sådär alldeles stilla, pirra lite granna och vara alldeles nöjda med dagens prestation. Cykelturen som vi skulle få ihop tidigare under dagen gick hela vägen ut till Vänersnäs. En liten lunchpaus på bryggan och därefter promenad runt Stockevik för att sedan utsätta rumpan för de ca 3 milen hem igen. Att sedan komma hem till väntande grillmat gjorde att lördagen den 19 juni fick ett alldeles förträffligt slut. Det är visst något annat som hänt detta datum. Uppe i Stockholm. Typ. Men äsch, jag minns inte vad.



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0