Vatten, vatten bara vanligt vatten...

Datum: 2010-06-06 Tid: 11:18:16
smhi.se, yr.no, tv4's vädersida, vädersidan i Aftonbladet, samma vädersida i tttela. Jag har lustläst samtliga i tre dagar nu. Men det verkar inte spela någon större roll hur många gånger jag läser, tittar och bedrövas - regnmolnen lyser elakt grå i samtliga prognoser. Why? För att tortera mig själv lite kollar jag in vädret i Uppsala. Klart som fan. Sol, sol, sol hela veckan lång. Jag ber inte om mycket, lite sol bara. Någon enskata dag. Snälla? Denna lite lätt hyseriska väderfokusering har sin grund i ett besök. Nästa vecka. Anna kommer hit och tanken är att jag ska visa min sida - den rätta sidan - av Sverige för stockholmstösa. Och som det verkar nu så blir det verligen den rätta sidan. Den grå och regniga västsidan. Jippie. Hela veckoplanen bygger på att vi ska vara ute. Hoppas hon packat ned vadarstövlar och sydväst.

Hur turistar man inomhus i sin egen stad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0